4.7.11

it's an enigma to me

bugün fenerbahçe-şike haberlerini izliyordum televizyonda, cumhuriyet'in başkanı gözaltında filan, "teknik takip"e alınmışlar, ben de bunu anlamıyorum, yahu memlekette ordu yönetecek komutan kalmadı, savaş çıksa beni çağıracaklar, hala cep telefonu üzerinden gizli saklı işler yapmaya çalışan birileri olabilir mi? ahmaklıktan mı, pervasızlıktan mı olur, eğer oluyorsa? dememe kalmadı, araya reklam girdi: enigma t301tr gelmiş (koç getirtmiş, bu da manidar gelecek midir bazılarına bilmiyorum), "konuşmalarınız dinleniyor mu?" diye soruyor açık açık, enigma konuşmaları kriptolu hale getiriyormuş. herhalde iki tarafın da telefonu enigma olmalı ki işe yarasın. alırsın, dağıtırsın çeteye; hediyesi 3500 liraymış, kullanmayanın kafasını kırarsın, öyle sağlam alet.

başımıza ne geliyorsa ilkellikten geliyor; eskiden doğru dürüst seri cinayeti romanımız yok diye üzülürdük, açıklaması da memlekette doğru dürüst seri cinayeti işlenmemesiydi, kafası kızan, kafasını kızdırana bıçağı saplıyordu, iş bitiyordu; bu mafya-darbe-komplo vs işleri de öyle. olan edebiyatımıza oluyor, ben ona üzülüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

adınızın görünmesini istiyorsanız ama google hesabınız yoksa lütfen yorumunuzun sonuna adınızı ekleyin.