4.4.11

adam olacak çocuk

"Ata'ya Andımız'ı okuyan Çanakkale Ömer Mart İlköğretim Okulu öğrencisi 11 yaşındaki G.Ü. ilginç bir skandala neden oldu. G.Ü., ‘‘Ülküm yükselmek’’ diye devam eden bölümü, ‘‘Ülküm, ananızı s........’’ diye küfürlü okuyunca, diğer öğrenciler ve öğrenciler donup, kaldı." (http://webarsiv.hurriyet.com.tr/2000/05/20/208083.asp

kızcağız sonradan "valla ağzımdan o laflar nasıl çıktı hiç bilmiyorum" diyerek direksiyonu toplamaya çalışmış tabii (okul yöneticileri de kendisine şefkatle yaklaşıp atatürk sevgisi zerk etmişler iki doz), ama bence sigorta, arabayı perte çıkarmalı. 1933 model ülkü arabayla eğitim dolmuşu yaptığımız yeter. bizim çocukluğumuzda "medeni cesaret" diye birşey vardı, bilmem hala var mıdır bu kavram, ama g.ü. maşallah o yaşında medeni cesaretin "g..ü"ne koymuş afedersiniz. adını öğrensek de başarılarını önümüzdeki yıllarda takip edebilsek...

1 yorum:

  1. Kendisi benim kız kardeşimdir. Aynı okuldaydık, o ilkokuldayken ben ortaokuldaydım o sırada ve o anı çok iyi hatırlıyorum. O Çanakkale emniyet müdürlüğünün soruşturma başlatması olayı asparagas bir haberdir. Ayrıca okul yönetiminin de küçücük kızın fotoğrafını adını sanını basına servis etmesi başka bir olaydır. Konuya en olgun yaklaşan yazarlardan biri Can Dündar olmuştur, ilgili yazısını Kırmızı Bisiklet isimli kitabında Türküm, Doluyum, Konuşkanım başlığından okuyabilirsiniz. Şu anda Çanakkalede, bir inşaat denetim firmasında çalışıyor ;)

    YanıtlaSil

adınızın görünmesini istiyorsanız ama google hesabınız yoksa lütfen yorumunuzun sonuna adınızı ekleyin.