31.12.18

Soğuk Bir Kış Gecesi Sam

Ben ortaokul öğrencisiyken okul kütüphanesinde çok matrak bir kitap dizisi keşfetmiştim - kendi maceranı kendin yaratabiliyordun, olay örgüsünün çeşitli aşamalarında okura seçenekler sunuluyordu, seçimine göre de hangi sayfadan devam edeceğin veriliyordu. Bazen uzun bir hatta devam ediyordu olaylar, bazen geri dönüyordun, bazen ansızın sona eriyordu. Kısa kitaplardı bunlar, alternatif hatlar daha da kısaydı tabii. Bu yapıyı uzun bir roman boyutuna taşımak nasıl olurdu diye düşündüğüm sıralarda (2012 civarı) ufak bir deneme de ben yapmıştım, sırf nasıl işlediğini görmek için. "Black Mirror - Bandersnatch" çıkınca hatırladım.

Yılbaşı hediyesi bir eğlencelik - "Soğuk Bir Kış Gecesi Sam."




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

adınızın görünmesini istiyorsanız ama google hesabınız yoksa lütfen yorumunuzun sonuna adınızı ekleyin.