6.11.13

"gayrımeşru hayatlar"



başlık üretgeci v.2.0: recep tayyip erdoğan. müthiş!

2 yorum:

  1. hayatım değil, ama hayatımı kaplayan gerçekler cidden "gayrımeşru".

    böyleyken, düşünüyorum, meşru bir hayat yaşayıp giderken kim beni meşru olanın dışına itebilir? gerçek mi kurmaca mı?

    sözgelimi devlet kurmaca olanı mı gerçeği mi kullanır beni meşru alanın dışına itmek için? [çok ciddiyim]

    bu durumda, ders kitaplarımı poşetlerle kaplayıp gülümseyen, neşelenen annemi sevgiyle anıyorum; hükümet sayesinde annemi sevecek bir alan bulmam beni şaşırtıp mutlu ediyor. teşekkür ediyorum bu sevimli hükümete.

    annem, tükettiğimiz nesneleri taşıdığımız poşetlerle ders kitaplarımı kaplayarak bana gizlice ders veriyormuş. yılarca üzülüp durmuştum, ders kitaplarım poşetlerle, takvim yapraklarıyla kaplandı diye. çünkü benden başka hiç kimse böyle değildi. herkes, kırtasiyeden aldığı renkli, sevimli kaplıkları kullanırdı o çirkin ders kitaplarını kaplamak için.

    annem israfla mücadeleye kendini adamış müslüman bir kadındı. şimdi şükrediyorum anneme: beni sahiden tükettiğimiz şeylerle tanıştırmış. bunu böyle mi anlayacaktım rabbim! sana hamdolsun açıkça.


    YanıtlaSil
  2. bakınız: meşru bir roman olarak: "başbakan'ın krallığı".

    YanıtlaSil

adınızın görünmesini istiyorsanız ama google hesabınız yoksa lütfen yorumunuzun sonuna adınızı ekleyin.