4.3.11

ayna içinde ayna söyle bana

kavga gürültü arasında fark etmeyip atlayacağız diye korkuyorum: komployu açığa çıkarmanın bizzat o komplonun parçası olması seviyesine ulaştık.

kuramsal açıdan bakıldığında, dan brown'un, robert ludlum'ın filan ergenekon savcılarının eline su dökemeyeceğini, en babalarının gelip burada staj yapmak için sıraya girmesi gerektiğini söylemem gerek.

bu memlekette komplo romanı yazmanın hiçbir anlamı kalmadı, ben ona yanıyorum; ama komplo romancısı türk yazarları, artık dünyada, işi kaynağından öğrenmiş ustalar olarak nam salacaktır. onlara her yerde iş ve aş var artık.

yeni ihracat kalemimizi de böylece açıklamış oldum.

hamiş: bir sonraki adımda, ergenekon savcıları, kendilerini de ergenekon'dan ihbar eder mi? izlemeye devam edelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

adınızın görünmesini istiyorsanız ama google hesabınız yoksa lütfen yorumunuzun sonuna adınızı ekleyin.