7.1.11

azizim watson

siz ingilizleri anlamak hakikaten zor, azizim. yanda resmi görülen (ve bir kameranın tecavüzüne uğramak üzere olan) david chaytor onurlu ve güvenilir bir milletvekiliydi, ama sahte belge düzenleyerek hazineden harcama yardımı almakla suçlandı, partisi zarar görmesin diye istifa etti, bugün davası sonuçlandı: yaklaşık 44,000 liralık, varolmayan bir masraf gösterdiği için (zaten kendine ya da ailesine ait evleri kiraladığını iddia etmiş, kira masraflarını devletten almış) 18 ay hapse mahkum oldu, parayı da geri verecek. şu temiz yüzlü ihtiyara reva mı şimdi bu, watson kardeşim? ne yaptınız siz? böyle adalet sistemi mi olur? böyle milletvekilliği mi olur? yani herkes bu kafada olsa, parlamentosu terk edilmiş amerikan kasabasına dönecek ülkeler biliyorum ben. kötü örnek oluyorsunuz, azizim watson.

1 comment:

  1. haberdeki gibi adaletin tecelli edebileceği kaç müslüman ülke olabilir dünyada? ciddi olarak soruyorum, sorunun cevabını bildiğimden değil.

    adaletin mülkün (mülk'ün devlet demek olduğunu yineleyelim) temeli olduğunu söyleyen hz. ömer'i kaç devlet başkanının hatırladığını söyleyebiliyoruz? en ağır olan da ne: neredeyse her konuda müslümanlarca suçlanan batı ülkelerinin kendi halklarına, devlet hazinesine (yani halkın parasına) karşı adilce davrandıklarını gördüğümüzde bunu asla bu ülkede göreceğimize inanamamak.

    inanamamanın verdiği acı, inanılacak bir ülkeyi var etmeye ne zaman yetecek?
    (
    hep yakınan, başka da bir şey yapamayan köşe yazarları gibi oldum. iyi mi!)

    ReplyDelete

adınızın görünmesini istiyorsanız ama google hesabınız yoksa lütfen yorumunuzun sonuna adınızı ekleyin.